środa, 8 lutego 2012

FUR ♥

Fur, faux-fur.... Nie pomylę się jeśli napiszę, że to właśnie futro dominuje tej zimy. I mam na myśli futerko w różnym wydaniu, zarówno futrzaną kamizelkę, futerko przy kurtce lub czapce.
 Kurtki puchowe, płaszcze pikowane itp. u wielu osób wylądowały na dnie szafy, a zastąpiły je futerka. Moje kupiłam w ZARZE. Podoba mi się jego krój - jest krótkie, ma rękaw 3/4. Jedyna wada - nie nadaje się na wielkie mrozy.













 futerko, spodnie - ZARA
torebka, buty - SIMPLE

7 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się połączenie legginsów z butami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie znaczy więcej!
    prosto i uroczo:)

    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz podoba mi się futro! Zachwycają mnie buciki ;3 no i cudowna koszula!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit i futerko pięknie wygląda :)

    dodaje do obserwowanych i zaparaszam do śledzenia moich modowych postów :)

    OdpowiedzUsuń